De laatste weekjes in Nederland - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Jacintha Mol - WaarBenJij.nu De laatste weekjes in Nederland - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Jacintha Mol - WaarBenJij.nu

De laatste weekjes in Nederland

Blijf op de hoogte en volg Jacintha

29 Juli 2013 | Nederland, Nederland

Hallo allemaal,

Leuk dat je even een kijkje komt nemen op mijn weblog!

Het aftellen is begonnen. De tickets zijn geboekt. 4 september ga ik dan eindelijk naar Kenia!! :-)

Ik ga voor 5 maanden samen met een vriendin naar Nairobi. We gaan daar stage lopen in het kindertehuis Watoto Wema Centre. Deze kinderen kunnen door verschillende omstandigheden niet meer thuis wonen. Veel van hen hebben 1 of beide ouders verloren, aan onder meer HIV/aids, of zijn slachtoffer van kindermishandeling of extreme armoede.

We zijn nu erg druk bezig met alle voorbereidingen.
Ook willen we graag geld ophalen voor de kindjes. Wij willen stapelbedden sponsoren, zodat de kindjes daar lekker kunnen slapen. Help jij mee?

Ik hoop dat het een mooie tijd wordt, een leerzame periode en een unieke ervaring!

Ik probeer regelmatig een berichtje te plaatsen over de ervaringen in Kenia!

Tot snel!

Liefs Jacintha


  • 30 Juli 2013 - 15:07

    Willy:

    hoi Jacintha,

    Veel succes daar in Nairobi. Dat je tot zegen mag zijn daar voor de kids, en hen ook de liefde van Jezus mag vertellen en laten zien door wie en wat je bent.

  • 01 Augustus 2013 - 18:51

    Je Lieve Nichtje:

    Dapper van je! Ik bewonder het. xxx

  • 05 Augustus 2013 - 16:03

    Joke:

    ik wens je heel veel succes en vooral veel plezier, geniet van de tijd die je daar bent en probeer er zoveel mogelijk van te leren.
    Leer de mensen waarderen om wat ze zijn je zult dit zeker in de toekomst merken als je weer thuis bent.

    Wij gaan je bij bakkerij Schrieks heel erg missen, we hebben een leuke tijd samen gehad ook voordien bij Steketee.
    Je bent in die jaren die ik je ken ontzettend volwassen geworden en je gaat het daar hartstikke goed doen.

    ik ga je op de voet volgen en je blog bijhouden. Ik zie je nog op het werk

  • 24 Augustus 2013 - 16:20

    Joke:

    laatste dag met je gewerkt, ik op vakantie en jij iets langer.
    Nogmaals heel veel plezier, let op jezelf en zorg goed voor jezelf.

    dikke kus

  • 26 Augustus 2013 - 22:01

    Jacintha Mol:

    Dankjewel Joke! Jij een hele fijne vakantie, geniet ervan! :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jacintha

Actief sinds 29 Juli 2013
Verslag gelezen: 429
Totaal aantal bezoekers 13911

Voorgaande reizen:

04 Augustus 2013 - 11 Februari 2014

Stage in het kindertehuis in Nairobi

26 Januari 2014 - 26 Januari 2014

Verslag 24 januar 2014

Landen bezocht: