En weer terug in Kenia! - Reisverslag uit Dandora, Kenia van Jacintha Mol - WaarBenJij.nu En weer terug in Kenia! - Reisverslag uit Dandora, Kenia van Jacintha Mol - WaarBenJij.nu

En weer terug in Kenia!

Blijf op de hoogte en volg Jacintha

14 Januari 2014 | Kenia, Dandora

Na drie weken in Nederland te zijn geweest, ben ik weer terug in Kenia.
Vanwege het visum dat niet werd verlengd moest ik terug naar Nederland. Dus ik heb kerst en oud en nieuw in Nederland gevierd. Het was heel raar en erg wennen om in Nederland te zijn. Dan zie je pas hoe groot het verschil is tussen Kenia en Nederland. Het was heel leuk om iedereen weer te zien.
Inmiddels ben ik alweer een week in Kenia en lijkt het alsof ik nooit in Nederland ben geweest. De reis verliep goed, dit keer geen gedoe met mijn paspoort en gelukkig waren mijn koffers ook nog heel.
De volgende dag zijn we naar het watoto wema center geweest. De kinderen waren blij en enthousiast. Het was zo leuk om alle lieve kinderen weer te zien! Ik had ze echt gemist.
Maar blijkbaar hadden de medewerkers van de supermarkt ons ook gemist. We kwamen binnen en ze vroegen al meteen: waar was je zolang?

De laatste dagen druk bezig geweest met het schilderen van de kledingboxen. Het is veel werk, maar de kinderen zijn er erg blij mee.
Vanaf deze week ga ik ook weer beginnen met het lesgeven, dus lekker druk bezig :)

Tot snel!

Liefs, Jacintha



  • 14 Januari 2014 - 20:50

    Nelly:

    Zie je wel, ze kunnen je daar helemaal niet missen. Veel succes met het schilderen van de kledingboxen nog. Geniet er nog maar van.

  • 15 Januari 2014 - 20:52

    Arianne :


    Ik denk dat jij daar nog eens zon Keniaan aan de haak slaat en helemaal niet meer terug komt :-) :-) . Maar dan komen wij jou wel opzoeken, hoor.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jacintha

Actief sinds 29 Juli 2013
Verslag gelezen: 288
Totaal aantal bezoekers 13870

Voorgaande reizen:

04 Augustus 2013 - 11 Februari 2014

Stage in het kindertehuis in Nairobi

26 Januari 2014 - 26 Januari 2014

Verslag 24 januar 2014

Landen bezocht: